Trening redukcji stresu metodą mindfulness – niedziele 18.00-20.00

Trening redukcji stresu metodą mindfulness – niedziele 18.00-20.00

Kurs weekendowy, polecany szczególnie tym, którzy już w niedzielę odczuwają stres związany z powrotem do pracy. Zaczynamy 20 stycznia o 18.00

Program obejmuje:

  • 8 spotkań w każdą niedzielę od 18.00 do 20.00,
  • udział w Dniu Uważności, 6-godzinnej praktyce mindfulness
  • konsultacje indywidualne w trakcie i po kursie,
  • materiały w formie papierowej oraz nagrania mp3 z instrukcjami ćwiczeń i medytacji do osobistej praktyki.

Program:

I tydzień – „Wprowadzenie do Uważności”- jak uważność może nas wspomóc w budowaniu odporności psychicznej

II tydzień – „Projekcje, iluzje -jedno z podstawowych źródeł stresu- dlaczego nie widzimy rzeczy takimi jakie są”

III tydzień – „Uważny ruch- jak świadomość ciała może nam pomóc w stresujących sytuacjach”

IV tydzień – „Czym jest stres? Jak mogę go zauważyć i świadomie nim zarządzać?”

V tydzień – „Myśli są tylko myślami- oddzielenie faktów od tworzonych scenariuszy”

VI tydzień – „Jak mogę wspierać sam siebie, budowanie odporności psychicznej”

VII tydzień – „Budowanie relacji, wykorzystanie uważności w komunikacji”

VIII tydzień – „Uważność na co dzień, podsumowanie kursu”

Inwestycja w siebie : 900 zł.
Trener – Joanna Delbar

Trener zarządzania stresem i zarządzania energią, certyfikowany coach shri vivek jogi integralnej, coach holistyczny w podejściu zen coachingu, certyfikowany nauczyciel treningu redukcji stresu mindfulness (M.B.S.R.) ,certyfikowany praktyk NLP. Wegetarianka, propagatorka zbalansowanego życia według praw natury.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub chęci zgłoszenia swojego uczestnictwa zapraszam do kontaktu

j.delbar@ instytutjd.pl
601 234 271