8-tyg. Trening Mindfulness – od 14.05 (wt. 18.00-21.00)

8-tyg. Trening Mindfulness – od 14.05 (wt. 18.00-21.00)

8-tyg. Trening Redukcji Stresu metodą Mindfulness (MBSR) pomaga w zatrzymaniu się w codziennym biegu, rozwija zdolność radzenia sobie z trudnymi emocjami, stresem i myślami, które go potęgują. Z drugiej strony wspiera w codziennym dostrzeganiu tego co przyjemne i dobre dla nas oraz pomaga świadomie z tego czerpać energię.

START – 25.03

Program obejmuje:
✅ 8 spotkań prowadzonych we wtorki w godz. 18.00-21.00,
✅ udział w Dniu Uważności, 6-godzinnej praktyce mindfulness,
✅ materiały w formie papierowej oraz nagrania mp3 z instrukcjami ćwiczeń i medytacji do osobistej praktyki po każdej sesji,
✅ konsultacje indywidualne lub grupowe po kursie.

Program:
1️⃣ tydzień – „Wprowadzenie do Uważności”
2️⃣ tydzień – „Projekcje i automatyczny pilot – jedno z podstawowych źródeł stresu”
3️⃣ tydzień – „Uważny ruch – jak świadomość ciała może nam pomóc w stresujących sytuacjach”
4️⃣ tydzień – „Stres a uważność”
5️⃣ tydzień – „Myśli są tylko myślami- oddzielenie faktów od tworzonych scenariuszy”
6️⃣ tydzień – „Radzenie sobie z trudnymi emocjami”
7️⃣ tydzień – „Uważna komunikacja i budowanie relacji”
8️⃣ tydzień – „Uważność na co dzień”

Trening Mindfulness dla wszystkich, którzy chcą:
✅ zyskać więcej obecności w swojej codzienności i zatrzymać się w pośpiechu,
✅ zredukować stres w życiu osobistym/zawodowym i lepiej radzić sobie w stresujących sytuacjach,
✅ nauczyć się jak radzić sobie z trudnymi myślami oraz emocjami i pokonywać codzienne trudności,
✅ zatrzymać się i poświęcić czas na rozwój świadomości samego siebie,
✅ rozwijać w sobie postawę cechującą się bezstronnością, spokojem, akceptacją i życzliwością,
✅ wzmocnić umiejętność kierowania uwagą,
✅ podjąć indywidualną praktykę pomiędzy spotkaniami.

Cena – 900 zł.
Istnieje możliwość rozłożenia jej na dwie raty.

Prowadzi Anna Kolasińska – certyfikowany nauczyciel Mindfulness-Based Stress Reduction.

Miejsce:
Zajęcia odbywają się w Centrum Rozwoju Osobistego Zarzadzaniestresem.pl mieszącym się na ul. Dowborczyków 17 w Łodzi.

Zgłoszenia telefoniczne i mailowe:
📩 anna.kolasinska@gmail.com, tel: 790 870 760

Anna Kolasińska
Nauczyciel mindfulness MBSR – certyfikowana przez The Institute for Mindfulness Based Approches w Niemczech, trener, psycholog oraz absolwentka Szkoły Terapii Poznawczo-Behawioralnej CTPB w Warszawie. Zainteresowana również zgłębianiem technik kwantowych oraz Recall Healing/Totalnej Biologii, której uczy się bezpośrednio od dr Gilberta Renauda. Na co dzień pracuje z klientami indywidualnymi oraz organizacjami, wspierając ich w rozwoju umiejętności m.in. radzenia sobie ze stresem oraz zarządzania własną energią.

Opinie uczestniczek treningów prowadzonych przez Anię:
„O Mindfulness usłyszałam parę lat temu. Do października tego roku praktykowałam w domu, ale bardzo nieregularnie. Postanowiłam zająć się tym rzetelnie. Zapisałam się na kurs do Ani. Byłam pod naprawdę dużym wrażeniem. Ania prowadziła kurs w sposób mega wspierający. Podczas zajęć, w bezpiecznej przestrzeni, czułam się zaopiekowana. Anie cechuje duża empatia, wsłuchiwanie się w uczestnika oraz wielki profesjonalizm. Korzyści, które wyniosłam z kursu: uciszyłam ciągłą gonitwę myśli, mam więcej cierpliwości, potrafię wyłapać te momenty, w których zaczynam za bardzo „się wkręcać”, zasypiam bez problemu, łatwiej się koncentruję, częściej odpuszczam, rzadziej jestem na autopilocie. Bardzo polecam kurs Mindfulness z Anią. Jest świetnym przewodnikiem w tej podróży.”
Marta Szelejak

„Żyjąc w ciągłym biegu pomiędzy jednym zadaniem, a drugim, szybko, szybko – w ciągłym napięciu – zdałam sobie sprawę, że nawet nie potrafię odpoczywać, cieszyć się tym co mnie otacza, kolejne zadania powodują przesadne stany emocjonalne. Straciłam kontakt z sobą i własnymi potrzebami. Kurs mindfulness uczy jak się zatrzymać, być tu i teraz – w tej chwili, która jest jaka jest, bez oceniania, kategoryzowania. Zajęcia prowadzone przez niezwykle ciepłą i uważną osobę – Anię – pozwoliły mi zacząć dostrzegać kolory i smaki bieżącej chwili. Regularnie wykonywane ćwiczenia uświadamiają i redukują natłok myśli. Po ośmiu tygodniach wiem, że to początek mojej przygody z mindfulness, wiem też że to droga której szukałam. Kurs daje wszelkie narzędzia do rozwijania uważności na co dzień, aby nasze życie było pełniejsze, spokojniejsze, bardziej radosne, nastawione na BYCIE. To niełatwe, ale na pewno warto.” Anna

„Gorąco polecam warsztaty mindfulness u Ani. Przez 8 tyg moje życie totalnie się zmieniło, potrafię radzić sobie ze stresem i codziennymi problemami. Nauczyłam sie panować nad emocjami, które utrudniały mi kontakty międzyludzkie. Ania jest mega pozytywną osobą, umiejącą słuchać, a przede wszystkim nie ocenia. Po każdych zajęciach wychodziłam naładowana pozytywną energią. Z czystym sumieniem mogę polecić warsztaty walki ze stresem. Nie da sie opisać w kilku zdaniach co osiągnęłam dzięki spotkaniom.” Magdalena