MOC Oddechu – 11.04 godz. 18.00

MOC Oddechu – 11.04 godz. 18.00

Doświadczając ogromnej ilości zmian zarówno na poziomie osobistym jak i zawodowym, wyspecjalizowałam się w pracy ze stresem. Praktykowałam wiele metod w pracy z klientem indywidualnym i korporacyjnym. Ostatecznie jednym z najbardziej skutecznych narzędzi, przynoszących długotrwałe efekty stała się dla mnie praca z ciałem i z oddechem.
Dyscyplina, która łączy te dwa elementy to kundalini joga. Dziś z ogromnym powodzeniem wykorzystuję tą technologię na płaszczyźnie zawodowej jak i osobistej.
Wspieram ludzi w ich procesie zmiany, a formy pracy jakie proponuję traktują człowieka jako całość. Przede wszystkim przywracają kontakt z naszym ciałem i intuicją, pomagają uwolnić nagromadzone napięcie, poradzić sobie z trudnymi emocjami. W konsekwencji doprowadzają do tego że, czujemy się lepiej i działamy bardziej efektywnie.

Należy również wspomnieć, że lekarze i terapeuci od dawna zwracają uwagę na syndrom wyczerpanych nadnerczy. Niestety współczesna medycyna głównego nurtu uznaje tylko skrajną wersję zmęczenia nadnerczy znaną jako choroba Addisona. Natomiast rzadko wspomina o hypoadernii czyli „wypalonych nadnerczach“, którego głównym powodem jest stres, zła dieta i brak ruchu.

Jednym z najskuteczniejszych sposobów radzenia sobie ze stresem i wynikającym z tego syndromem chronicznego przemęczenia jest praca ze świadomym, kontrolowanym oddechem i umiejętnością świadomego relaksowania się. Niestety „dobra impreza i kieliszek szampana“ na odstresowanie to droga na skróty i prowadzi do jeszcze większego osłabienia i przemęczenia.

Wyniki obserwacji lekarzy potwierdzają tezę, że brak umiejętności właściwego oddychania staje się przyczyną wielu chorób i dysfunkcji organizmu. Pierwszym objawem niewłaściwego oddychania jest przewlekłe zmęczenie, bóle głowy, brak równowagi emocjonalnej, napięcie nerwowe, rozdrażnienie, obniżenie sprawności intelektualnej, obniżenie odporności organizmu, choroby układu nerwowego, oddechowego, krążeniowego a także pokarmowego. Niestety cierpi również nasza skóra (szybciej się starzeje), ponieważ procesy regeneracji komórkowej przebiegają znacznie wolniej.

Dlatego jeśli chcesz mieć wiecej energii, dobrego samopoczucia i zdrowia zacznij od świadomego kontrolowanego oddychania.
Prawidłowe oddychanie ma wpływ na nasze stan zdrowia, stan umysłu, życie, a nawet jego długość. Wszystko zależy od tego jak bardzo jesteś świadomy swojego oddechu i jak umiesz z niego korzystać.

Czy czujesz się zmotywowany do działania i zadbania o siebie?
To zarezerwuj sobie Casz na:
Zmianę
Doświadczenie
Ruch
Oddech
Wypoczynek
Inspirację
Energię

Dzięki technikom proponowanym na warsztatach możesz zysakć:

1. Stabilizację emocjonalną – rytm oddechu wpływa na Twoje emocje – zmienisz stan swojego umysłu na bardziej spokojny i zrównoważony. Bowiem istnieje ścisły związek pomiędzy Twoim oddechem i myślami.
2. Możesz uwolnić się od negatywnych emocji.
3. Możesz obniżyć swoje ciśnienie.
4. Oczyścisz ciało i umysł z toksyn.
5. Zadbasz o swój stan zdrowia
6. Rozluźnisz i zrelaksujesz cały organizm.
7. Dotlenisz cały organizm.
8. Poczujesz jak energia w Twoim organizmie wzrasta a Ty odzyskujesz witalność i radość.
9. Nauczysz się jak radzić sobie ze stresem dzięki głębokiej relaksacji
10. Większa jasność umysłu pozwoli Ci łatwiej podejmować wyzwania i dokonywać zmiany
Zapraszam Cię serdecznie!

Trener :AGNIESZKA DĄBROWSKA
Jestem absolwentką Wojskowej Akademii Medycznej, psychopedagogiem, szkoleniowcem, certyfikowanym instruktorem jogi kundalini i technik relaksacyjnych dla dorosłych i dzieci. Metody, które stosuje skutecznie pomagają radzić sobie z problemami takimi jak: profilaktyka stresu i zarządzanie sobą w stresie, równowaga emocjonalna, techniki wprowadzające do medytacji oraz świadomego pogłębiania wiedzy związanej z powrotem do zdrowia i witalności. Od wielu lat prowadzę warsztaty, wykłady oraz konsultacje indywidualne oparte na pracy z oddechem. Sesje i konsultacje skierowane są do każdej grupy wiekowej. Zajmuję się tematyką uważności, stresu, radzenia sobie trudnymi emocjami, wyczerpania zarówno na poziomie skutków jak i profilaktyki. Szczególną uwagę poświęcam na szkolenia z zakresu zarządzania stresem w życiu zawodowym i prywatnym dla klienta biznesowego i indywidualnego. Pracuję autorską metodą, która oparta jest na pracy z oddechem – Moc Oddechu.

About The Author

Leave Comment