8-tyg. Trening Redukcji Stresu metodą Mindfulness od 17.09

8-tyg. Trening Redukcji Stresu metodą Mindfulness od 17.09

8-tyg. program Redukcji Stresu metodą Mindfulness w Łodzi.

Program obejmuje:
✅ 8 spotkań prowadzonych we wtorki w godz. 18.00-21.00,
✅ udział w Dniu Uważności, 6-godzinnej praktyce mindfulness,
✅ materiały w formie papierowej oraz nagrania mp3 z instrukcjami ćwiczeń i medytacji do osobistej praktyki po każdej sesji,
✅ konsultacje indywidualne lub grupowe po kursie.

Trening pomaga w zatrzymaniu się w codziennym biegu, rozwija zdolność zauważania, obserwowania i radzenia sobie z trudnymi emocjami, stresem i myślami, które go potęgują. Z drugiej strony wspiera w codziennym dostrzeganiu tego co przyjemne i dobre dla nas oraz pomaga świadomie z tego czerpać energię. Każda sesja kończy się rozdaniem materiałów i nagrań mp3 do codziennej praktyki.

Program:
1️⃣ tydzień – „Wprowadzenie do Uważności”
2️⃣ tydzień – „Projekcje i automatyczny pilot – jedno z podstawowych źródeł stresu”
3️⃣ tydzień – „Uważny ruch – jak świadomość ciała może nam pomóc w stresujących sytuacjach”
4️⃣ tydzień – „Stres a uważność”
5️⃣ tydzień – „Myśli są tylko myślami- oddzielenie faktów od tworzonych scenariuszy”
6️⃣ tydzień – „Radzenie sobie z trudnymi emocjami”
7️⃣ tydzień – „Uważna komunikacja i budowanie relacji”
8️⃣ tydzień – „Uważność na co dzień”

Trening Mindfulness dla wszystkich, którzy chcą:
✅ zyskać więcej obecności w swojej codzienności i zatrzymać się w pośpiechu,
✅ zredukować stres w życiu osobistym/zawodowym i lepiej radzić sobie w stresujących sytuacjach,
✅ nauczyć się jak radzić sobie z trudnymi myślami oraz emocjami i pokonywać codzienne trudności,
✅ zatrzymać się i poświęcić czas na rozwój świadomości samego siebie,
✅ rozwijać w sobie postawę cechującą się bezstronnością, spokojem, akceptacją i życzliwością,
✅ wzmocnić umiejętność kierowania uwagą,
✅ podjąć indywidualną praktykę pomiędzy spotkaniami.

Cena – 900 zł.
Istnieje możliwość rozłożenia jej na dwie raty (lub inne rozwiązanie).

Prowadzi Anna Kolasińska – trener Mindfulness-Based Stress Reduction certyfikowana przez The Institute for Mindfulness Based Approches w Niemczech / Polski Instytut Mindfulness, psycholog, absolwentka szkolenia w terapii poznawczo-behawioralnej osób dorosłych. Aktualnie w trakcie certyfikacji nauczyciela MBCL – Mindfulness‑Based Compassionate Living.

Miejsce:
Zajęcia odbywają się w Centrum Rozwoju Osobistego Zarządzanie Stresem mieszącym się na ul. Dowborczyków 17 w Łodzi.

Zgłoszenia telefoniczne i mailowe:
📩 anna.kolasinska@gmail.com, tel: 790 870 760

Opinie uczestniczek treningów prowadzonych przez Anię:
„O Mindfulness usłyszałam parę lat temu. Do października tego roku praktykowałam w domu, ale bardzo nieregularnie. Postanowiłam zająć się tym rzetelnie. Zapisałam się na kurs do Ani. Byłam pod naprawdę dużym wrażeniem. Ania prowadziła kurs w sposób mega wspierający. Podczas zajęć, w bezpiecznej przestrzeni, czułam się zaopiekowana. Anie cechuje duża empatia, wsłuchiwanie się w uczestnika oraz wielki profesjonalizm. Korzyści, które wyniosłam z kursu: uciszyłam ciągłą gonitwę myśli, mam więcej cierpliwości, potrafię wyłapać te momenty, w których zaczynam za bardzo „się wkręcać”, zasypiam bez problemu, łatwiej się koncentruję, częściej odpuszczam, rzadziej jestem na autopilocie. Bardzo polecam kurs Mindfulness z Anią. Jest świetnym przewodnikiem w tej podróży.”
Marta Szelejak

„Żyjąc w ciągłym biegu pomiędzy jednym zadaniem, a drugim, szybko, szybko – w ciągłym napięciu – zdałam sobie sprawę, że nawet nie potrafię odpoczywać, cieszyć się tym co mnie otacza, kolejne zadania powodują przesadne stany emocjonalne. Straciłam kontakt z sobą i własnymi potrzebami. Kurs mindfulness uczy jak się zatrzymać, być tu i teraz – w tej chwili, która jest jaka jest, bez oceniania, kategoryzowania. Zajęcia prowadzone przez niezwykle ciepłą i uważną osobę – Anię – pozwoliły mi zacząć dostrzegać kolory i smaki bieżącej chwili. Regularnie wykonywane ćwiczenia uświadamiają i redukują natłok myśli. Po ośmiu tygodniach wiem, że to początek mojej przygody z mindfulness, wiem też że to droga której szukałam. Kurs daje wszelkie narzędzia do rozwijania uważności na co dzień, aby nasze życie było pełniejsze, spokojniejsze, bardziej radosne, nastawione na BYCIE. To niełatwe, ale na pewno warto.” Anna

„Gorąco polecam warsztaty mindfulness u Ani. Przez 8 tyg moje życie totalnie się zmieniło, potrafię radzić sobie ze stresem i codziennymi problemami. Nauczyłam się panować nad emocjami, które utrudniały mi kontakty międzyludzkie. Ania jest mega pozytywną osobą, umiejącą słuchać, a przede wszystkim nie ocenia. Po każdych zajęciach wychodziłam naładowana pozytywną energią. Z czystym sumieniem mogę polecić warsztaty walki ze stresem. Nie da się opisać w kilku zdaniach co osiągnęłam dzięki spotkaniom.” Magdalena

„Co dał mi kurs? ….Tak dużo, że ciężko to ująć słowami… Najważniejsza korzyść to chyba fakt, że nauczyłem się wyrozumiałości dla samego siebie, godzenia się z trudnymi sytuacjami bez poddawania się. Filozofia mindfulness pokazała mi, jak pożyteczne jest danie sobie przestrzeń na odpoczynek i zadbanie o samego siebie. Nawet, jeżeli gonią mnie terminy, jestem pewien że regularne medytacje przynoszą więcej korzyści niż poświęcenie każdej chwili na pracę.
Uważność poprawiła też moje relacje z innymi. W trakcie kursu usłyszałem od przyjaciół wiele pochwał, których wcześniej mi nie mówili. Według nich, jestem teraz lepszym słuchaczem i mam więcej empatii. Lepsza świadomość samego siebie dała mi wiele refleksji, które mogę także przełożyć na innych.
Przez osiem tygodni Ani udało się dać nam uczestnikom warunki, żeby nie tylko ulepszyć relację z samym sobą, ale także innymi osobami w grupie. Trening odbywał się w atmosferze szczerości, zaufania, życzliwości.” Jacek